Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Ce situatii legate de casele de marcat ar trebui anuntate la ANAF?

Institutia autoritatii publice din Romania care are ca rol colectarea si administrarea resurselor necesare cheltuielilor publice este ANAF – Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Aceasta obtine aceste resurse prin colectarea taxelor, impozitelor si contributiilor de a cetatenii tarii, persoane fizice si juridice deopotriva.

Pe langa plata impozitelor si contributiilor datorate, persoanele juridice care activeaza in sectorul comercial trebuie sa indeplineasca si alte indatoriri, cum ar fi dotarea afacerii cu case de marcat cu jurnal electronic. Aceste instrumente sunt folosite atat pentru a inregistra vanzarile efectuate, cat si pentru a transmite automat informatiile inregistrate pe serverul ANAF.

Ce modificari ale caselor de marcat cu jurnal electronic trebuie anuntate la ANAF?

Tinand cont de functiile pe care le are un astfel de instrument de inregistrare fiscala, orice modificare a statusului unei case de marcat ar trebui anuntata la organul de control financiar. Inca de la deschiderea unei afaceri din sectorul comercial, cand trebuie achizitionata si instalata o casa de marcat – care poate fi gasita in magazinul online CasedeMarcat.eu – trebuie contactata institutia ANAF pentru a demara procedurile.

Ulterior, exista si alte situatii in care aceasta institutie ar trebui anuntata cu privire la schimbarile prin care trece o casa de marcat. Un astfel de exemplu este in cazul distrugerii sau disparitiei/ furtului unei case de marcat, situatii care ar trebui aduse la cunostinta inspectorilor fiscali.

De asemenea, schimbarea sau inchiderea unui punct de lucru al unei unitati comerciale reprezinta alte situatii in care ANAF trebuie sa fie anuntata, pentru a afla care este statusul actual al caselor de marcat folosite in unitatile respective. In aceeasi situatie se procedeaza si in cazul incetarii activitatii prin proceduri de lichidare, fuziune, dizolvare.

Case de marcat cu jurnal electronic | case de marcat in Bucuresti | CasedeMarcat.eu

Case de marcat cu jurnal electronic

Un alt aspect pe care trebuie sa il cunoasca cei care intentioneaza sa isi deschida o afacere in sectorul comercial este faptul ca exista mai multe modele de astfel de instrumente, care sa se adapteze la specificul fiecarei activitati. Cei care au nevoie de case de marcat in Bucuresti, performante si la un pret avantajos, pot apela la magazinul online mai sus amintit.

Prin urmare, aproape orice comerciant trebuie sa pastreze legatura cu institutia financiara de care apartine.

Leave A Reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.