Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Ce fructe puteti consuma in timpul sarcinii

Efectuarea unor alegeri alimentare sanatoase este cruciala pentru femei atunci cand sunt insarcinata. Dieta lor va oferi fatului substante nutritive esentiale pentru crestere si dezvoltare.

Dieta lor va oferi fatului substante nutritive esentiale pentru crestere si dezvoltare. O dieta nutritiva joaca un rol esential in sanatatea generala a unei persoane

Efectuarea unor alegeri alimentare sanatoase este cruciala pentru femei atunci cand sunt insarcinate. Dieta lor va oferi fatului substante nutritive esentiale pentru crestere si dezvoltare. O dieta nutritiva joaca un rol esential in sanatatea generala a unei persoane, ajutand organismul sa functioneze eficient si reducand riscul de boli. Majoritatea oamenilor sunt constienti ca o dieta sanatoasa trebuie sa includa o multime de fructe, legume, cereale integrale, proteine si grasimi sanatoase. Cu toate acestea, nu sunt cunoscute de toate femeile fructele care sunt deosibit de benefice in timpul sarcinii. In acest articol, explicam de ce este important sa consumam fructe in timpul sarcinii. De asemenea, enumeram fructele cele mai recomandate in aceasta perioada, dar si pe cele ce ar trebui evitate. Este de retinut faptul ca in plus fata de dezvoltarea fatului, fructele au rolul de a va mentime corpul in cea mai buna stare posibila in timpul sarcinii.

Caisele sunt recomandate in aceasta peroada, multumita continutului bogat in vitaminele A, C si E, calciu, fier, potasiu, beta caroten, fosfor si siliciu. Toate aceste substante nutritive ajuta la dezvoltarea copilului. Fierul poate preveni anemia si calciul ajuta oasele si dintii sa devina puternici. Consumul de portocalele este eficient pentru ca sunt o sursa excelenta de acid folic, vitamina C si apa. Acestea va mentin hidratate si sanatoase, iar vitamina C poate ajuta la prevenirea leziunilor celulare, ajutand si la asimilarea fierului. Mango este bogat in vitamina A si C, iar o ceasca de mancgo tocat ofera 100% din consumul recomandat de vitamina C si mai mult de o treime de vitamina A. Un copil nascut cu deficienta de vitamina A poate avea imunitate scazuta ori probleme de sanatate, cum ar fi infectii respiratorii. Alte fructe recomandate sunt perele, rodia, avocado, guava, bananele, strugurii si merele.

Nu exista niste fructe anume pe care femeile insarcinate ar trebui sa le evite.

Cu toate acestea, trebuie sa aveti grija la portia consumata zilnic. Unele fructe au un nivel ridicat de zahar, iar anumite forme de fructe, cum ar fi sucurilor si fructele uscate, contin mult zahar. Cumpararea unor fructe ecologice va asigura ca nu au intrat in contact cu ingrasaminte si pesticide. Este important sa va preparati sucul de fructe singure, acasa, sa evitati pepenele rosu, sa depozitati fructele in frigider separat de alte alimente si sa eliminati zonele care par prea coapte ori cu o culoare diferita a fructului, pentru ca pot contine bacterii.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.