Articol.co.ro
Ce include un soft de retail si ce rol are acesta?
Deschiderea unei afaceri de retail, indiferent ca este o activitate comerciala cu amanuntul, cu ridicata sau chiar online, presupune si implementarea unui program care sa faciliteze administrarea afacerii si sa contribuie la mentinerea activitatii pe o piata foarte competitiva.
Un software de retail are rolul de a integra toate informatiile referitoare la activitatea desfasurata, intr-un singur loc si in timp real, astfel incat accesul la acestea sa fie unul facil pentru toate departamentele. De asemenea, acesta se dovedeste a fi foarte util in situatiile in care exista mai multe puncte de lucru.
Ce include un software de retail?
Un soft de retail reprezinta un sistem care sa se poata adapta la orice tip de comert, indiferent de modul de realizare, categoriile de produse comercializate sau dimensiunea afacerii. Acesta include atat un soft de gestiune pentru magazin, cat si un sistem POS de case de marcat, care sa contribuie la o mai buna evidenta a vanzarilor, stocurilor si castigurilor inregistrate.
Daca sistemul POS vizeaza, in special, activitatea propriu-zisa de vanzare, sistemul de gestiune permite o administrare mai eficienta si mai rapida a afacerii, avand acces la toate informatiile referitoare la aceasta, de la stocuri, cele mai populare produse, vanzarile inregistrate, pana la programe de fidelizare a clientilor.
Cu solutii diferite pentru a raspunde nevoilor diferitelor sectoare, de la achizitii la stocuri, de la logistica la gestionarea sucursalelor, un soft de retail include functii avansate care raspund asteptarilor acestui sector si contribuie la realizarea unui sistem integrat si complet.
Software de retail | soft de gestiune pentru magazin | AttoSoft.ro
Tocmai de aceea, un astfel de sistem dezvoltat de AttoSoft.ro, unul dintre cei mai populari dezvoltatori de solutii software pentru afaceri din Romania, include 3 module complementare, care pot fi implementate impreuna, dar si separat. Acest program poarta numele de CENTO si are rolul de a creste vanzarile si de a fideliza clientii.
Prin urmare, orice antreprenor din sectorul retail care isi doreste sa devina cat mai competitiv pe piata si chiar sa se diferentieze de competitori ar trebui sa isi eficientizeze activitatea cu ajutorul unui software personalizat.