Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Cum gestionam gandurile negative

Probabil ca veti incerca sa-i distrageti atentia de la gandurile negative, insa de ce sa nu faceti acelasi lucru cand vine vorba despre propria persoana?

Cei mai multi dintre noi petrecem mult timp in mintea noastra – ingrijorati de viitor, reluand evenimente din trecut si concentrandu-ne, in general, asupra partilor vietii care ne nemultumesc. In timp ce gandurile comune, negative sau nedorite va pot impiedica sa va bucurati de experiente, incercati sa va sustrageti din acea stare, sa va concentrati asupra a ceea ce este important si sa va canalizati toata energia inspre acea stare.

Vestea buna este ca, puteti inlocui modelele de gandire negativa cu ganduri pozitive. Acest lucru face o mare diferenta in fericirea si confortul de zi cu zi, iar faptul ca aveti la indemana modalitati de a gestiona gandurile negative, este si mai reconfortant.

In primul rand, recunoasteti distorsiunile gandirii. Mintile noastre au modalitati inteligente si persistente de a ne convinge de ceva care nu este intotdeauna adevarat. Aceste ganduri inexacte, intaresc gandirea negativa. Daca le puteti recunoaste, puteti invata sa le si infruntati. Exista oameni care vad totul in alb sau negru, fara nuante de culoare, fara drept de apel. Altii cred ca sunt de vina pentru tot ce nu le merge bine. O alta categorie de oameni vad doar partea negativa a unei situatii si, mai mult decat orice, unii isi asuma numai experientele negative de care au parte, cele pozitive fiind atribuite cuiva din exterior.

Ori de cate ori aveti un gand distorsionat, opriti-va si evaluati daca este corect. Ganditi-va la modul in care ati reactiona daca un prieten ar gandi asa. Probabil ca veti incerca sa-i distrageti atentia de la gandurile negative, insa de ce sa nu faceti acelasi lucru cand vine vorba despre propria persoana? Aplicati aceeasi logica si in propria viata si rezultatele pozitive nu vor intarzia sa apara.

Faceti o pauza de la gandurile negative! Este posibil sa invatati cum sa va separati de gandurile negative.

O modalitate de a face acest lucru este sa va permiteti o anumita perioada de timp, 10-15 minute in care sa nu va mai concentrati pe lucrurile negative ci, exclusiv, doar pe cele pozitive.

Cercetarile arata ca sentimentul de recunostinta si multumire are un impact mare asupra nivelului de fericire si pozitivism. Chiar si atunci cand va confruntati cu un moment dificil, puteti gasi lucruri pentru care sa fiti recunoscator. Observand lucrurile care merg bine, va veti agata de ele si veti atinge fericirea!

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.