Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Dieta de slabit ultra rapida – este eficienta in lupta impotriva kg?

Dieta ultra-rapida este o metoda eficienta de a pierde un numar impresionant de kg intr-o perioada scurta de timp

Dieta ultra-rapida este o metoda eficienta de a pierde un numar impresionant de kg intr-o perioada scurta de timp. Aceasta dieta este adoptata de multe vedete datorita rezultatelor spectaculoase oferite. Este important de subliniat faptul ca in fata acestei constrangeri, este esential ca oamenii sa efectueze controale de sanatate, vizite periodice si examinari suplimentare la medicul nutritionist.

Adevaruri despre dieta de slabit ultra rapid

Dieta ultra-rapida este una dintre dietele bazate pe principiul all you can eat de legume verzi, cum ar fi spanac, varza, salata verde, etc. Acest program nutritional incurajeaza, de asemenea, consumul de carne cu continut scazut de grasimi si peste. Pe de alta parte, zaharul, amidonul, lactatele si produsele de patiserie sunt strict interzise, la fel si alcoolul si sarea. Pentru un plus de gust, se pot utiliza condimentele, plantele aromatice, dar si uleiul de masline.

Dieta se bazeaza pe meniuri fara carbohidrati care ajuta la reducerea echilibrul energetic al organismului, impingandu-l astfel sa arda depunerile de grasime. Cei care decid sa tina aceasta dieta mai mult de 7 zile trebuie sa stie ca ar putea fi extrem de daunatoare pentru sanatate. Fara doar si poate, un astfel de regim nu este recomandat sub nicio forma copiilor, adolescentilor, femeilor gravide, celor care alapteaza sau persoanelor in varsta.

Exemplu de rutina alimentara:

  • Ziua 1: 1 mar, o cafea neindulcita dimineata; un ou, o rosie si un fruct de sezon la pranz, iar seara un ou, salata de legume.
  • Ziua 2: un ou, o rosie si un fruct de sezon dimineata; legume fierte si salata, un suc de struguri la pranz; 2 mere pentru cina.
  • Ziua 3: un ou, o rosie sau castravete, cafea neindulcita dimineata; un sandwich fara cartofi si un suc natural de mere pentru pranz; un iaurt cu 0% grasime pentru cina
  • Ziua 4: 100 de grame de branza cu 0% grasime si cafea neindulcita pentru dimineata, 100 de grame de supa crema de mazare, salata de varza si suc natural de morcov; 2 mere pentru cina
  • Ziua 5: un ou, salata de varza si cafea neindulcita; legume fierte si salata, o rosie si un castravete, si un suc de mere pentru pranz; un iaurt 0% grasime pentru cina.
  • Ziua 6: se vor repeta alimentele din ziua 4
  • Ziua 7: branza de vaca, un mar si cafea neindulcita; supa de legume si piept de pui pentru pranz si un iaurt natural pentru cina.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.