Articol.co.ro
Importanta rotirii cauciucurilor
Deoarece anvelopele din fata si din spate au tractiune integrata, iar masinile cu tractiune pe patru roti indeplinesc mai multe sarcini diferite, conectate in acelasi timp, este important ca franarea, accelerarea si virajele sa ii dea masinii tale echilibrul de care are nevoie si sa minimalizeze potentialele pericole ce pot aparea mai ales in cazul masinilor fara tractiune integrata.
In cazul in care vehiculul dumneavoastra este echipat cu o roata de rezerva si pneu de rezerva pe diverse dimensiuni, acestea ar trebui sa fie integrate in modelul de rotatie al vehiculului, la prima rotatie a anvelopei. Acest lucru va permite la toate cele cinci pneuri ale masinii sa fie partajate pe volumul de munca si sa poarte rate similare de preluare a sarcinii. In cazul in care un singur pneu este deteriorat si trebuie sa fie scos din serviciu, anvelopa de rezerva va fi echivalenta cu adacimea profilului celorlalte roti din set.
Daca roata de rezerva nu este integrata in modelul de rotatie al vehiculului, atunci adancimea benzii de rulare a celor patru pneuri utilizate nu va fi potrivita, iar in cazul in care un singur pneu inlocuieste roata de rezerva, trebuie stiut ca noua avelopa poate ramane o solutie. Insa incurajam schimbarea cat mai rapid a pneurilor uzate. Daca va aflati intr-o situatie complicata la biroul dumneavoastra sau in vacanta, sau daca pur si simplu nu puteti ajunge la noi la service, nu va faceti griji, venim noi! Cu serviciul de vulcanizare mobila acum putem sa venim la tine cu anvelope noi sau anvelope sencond hand pentru inlocuirea anvelopelor de sezon.