Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Inchirierea unui spatiu comercial – tot ce trebuie sa stii

Punerea pe picioare a unei afaceri depinde foarte mult de zona in care este situata. Nu orice afacere de succes este situata intr-o zona centrala, ci mai degraba intr-o zona linistita, curata, de care clientii afla de la alti clienti multumiti sau prin mijloacele publicitare.

Punerea pe picioare a unei afaceri depinde foarte mult de zona in care este situata. Nu orice afacere de succes este situata intr-o zona centrala, ci mai degraba intr-o zona linistita, curata, de care clientii afla de la alti clienti multumiti sau prin mijloacele publicitare. Cei care vor sa inchirieze un spatiu comercial trebuie sa tina cont de mai multe criterii inainte de semnarea contractului.

In primul rand, persoanele interesate de inchirierea spatiului comercial trebuie sa verifice conditiile cu care acesta vine in dotare. Dotarile unei cladiri trebuie sa fie compatibile cu activitatea desfasurata in cadrul afacerii sau adaptabile. Spre exemplu, cei care vor sa deschida o patiserie sau o cafenea, trebuie sa aiba minimul de dotari pentru o bucatarie, in caz contrar investitiile sunt mult mai mari.

In plus, un aspect foarte important pentru locul de desfasurare a afacerii este existenta unei linii telefonice moderne sau a altor linii de date necesare activitatii. Se va dovedi eficient si un aparta de aer conditionat deja existent, dar si un sistem de incalzire si de electricitate foarte bine pus la punct. Locatia spatiului comercial de inchiriat este esentiala pentru client. Locatia trebuie sa fie centrala, intr-o zona cu mult trafic, usor vizibila. Cu alte cuvinte, nu se recomanda deschiderea unui magazi cu haine sau bijuterii de lux intr-un cartier in care locuiesc oameni cu venituri mici sau medii.

Succesul afacerii nu este legat numai de pozitia aleasa pentru inchirierea spatiului, ci si de domeniul si de activitatea care urmeaza sa fie desfasurata. Spatiul comercial trebuie sa se potriveasca domeniului de activitate, fie ca este vorba despre o farmacie, un fast-food, un magazin, un birou de traduceri sau orice altceva.

Inainte de toate, clientii trebuie sa tina cont si de chiria spatiului, de optiunile de renegociere pe care le ofera proprietarul si de planul financiar in care trebuie sa se incadreze. Pe langa toate aceste aspecte, trebuie avut in vedere accesul clientilor, spatiul de parcare, experienta placuta pe care le-o ofera. Cu o publicitate adecvata, spatiul comercial inchiriat se va dovedi o investitie de un real succes si unul din cele mai importante aspecte pentru bunul mers al afacerii.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.