Articole SEO de tip Advertorial si Comunicate de presa pentru firme din Romania. Promovare Site Organic in Google.

Masina electrica vs. benzina sau motorina

Pentru binele planetei, dar si pentru sanatatea locuitorilor ei, soferii ar trebui sa evite achizitionarea unei masini care este catalogata drept cea mai poluanta si sa mizeze pe variante eco

Incetul cu incetul, toata lumea incepe sa constientizeze nevoia de a transforma modul in care se calatoreste zilnic, in special pentru a combate incalzirea globala si poluarea aerului. Transportul este a doua cea mai mare sursa de emisii de gaze cu efect de sera din lume (chiar in spatele productiei de energie – electricitate, gaz, incalzire) si masinile reprezinta marea majoritate a acestor emisii.

Masina electrica este semnificativ mai putin poluanta decat omologii sai pe benzina sau diesel si are un viitor foarte luminos explicat in mod stiintific prin tot felul de cifre. Pentru binele planetei, dar si pentru sanatatea locuitorilor ei, soferii ar trebui sa evite achizitionarea unei masini care este catalogata drept cea mai poluanta si sa mizeze pe variante eco. Din pacate, asa cum ecologistii sustin de foarte multi ani, poluantii emisi din evacuarea vehiculului sunt foarte problematici pentru sanatatea publica.

Care este cea mai poluanta masina?

  • Pentru o lunga perioada de timp, a existat tendinta de a considera masina electrica drept o masina 100% verde, emisii zero de CO2, zero poluare. Acest lucru este partial adevarat, dar si partial fals. Acest lucru este partial adevarat, deoarece atunci cand este condusa, o masina electrica nu emite absolut nici o poluare: nimic nu iese din motor, fara particule fine, fara poluanti toxici. Totusi, ca orice vehicul, masina electrica emite niste particule fine legate de abraziunea anvelopelor, a drumului, a franelor.
  • Ca toate tehnologiile, masina are impact asupra mediului. In primul rand, exista poluarea generata pentru producerea masinii: extragerea materialelor, fabricarea motorului, a componentelor, a bateriei. Toate acestea consuma resurse naturale si necesita energie si, prin urmare, emite gaze cu efect de sera. Apoi, exista poluarea generata pentru a produce electricitatea care alimenteaza masina, iar in cele din urma, exista poluarea generata de ceea ce se numeste „sfarsitul vietii” al vehiculului: reciclarea materialelor, in special a bateriei, distrugerea componentelor care nu sunt reciclabile.
  • Daca, prin urmare, vehiculele electrice polueaza mult mai putin (semnificativ mai putin) decat vehiculele cu combustibil, ar trebui, de asemenea, sa se delimiteze tipurile foarte diferite de poluare in cele doua cazuri. Spre exemplu, o masina cu combustibil genereaza, in esenta, doua tipuri de poluare: gaze cu efect de sera care au un efect de poluare globala si apoi particule fine, care constituie poluarea aerului local. Incalzirea globala este o prioritate ecologica care ar trebuie sa determine reducerea progresiva a utilizarii combustibililor si, prin urmare, a masinilor pe benzina sau diesel.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Setari de Confidentialitate
Nume Activat
Cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a putea oferi o experienta cat mai placuta
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.